مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 12:252021-06-22سياسي

افتتاح پروژه های عمرانی، فرهنگی و توانبخشی بنیاد شهید در 3 استان


مراسم افتتاح پروژه های عمرانی، فرهنگی و توانبخشی در استان های تهران، اصفهان و یزد امروز با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتلاش کردند تشکر و قدردانی می کنیم و آرزوی توفیق برای حجت الاسلام و المسلمین آقای رییسی داریم که به عنوان شخصی ولایت مدار در عمل حمایت خود را از جامعه ایثارگری نشان داده اند.

اوحدی با بیان اینکه در آموزه های دینی ما خدمت به مردم مورد تأکید قرار گرفته است، به روایتی از امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: ثامن الحجج (ع) می فرمایند اگر انسانی توفیق یافت که گوشه ای از مشکلات مردم را برطرف کند، خداوند اندوه و گرفتاری های آن شخص را برطرف می کند و ان شاءالله ما که توفیق خدمت به بهترین مخلوقات خداوند یعنی جامعه ایثارگری را داریم، شامل این حدیث باشیم.

محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص پروژه های بنیاد شهید، گفت: با توجه به تأکید رییس بنیاد شهید در تسریع افتتاح پروژه های توانبخشی و سیاست های بنیاد در تأمین مسکن ایثارگران تفاهم نامه هایی با وزارت مسکن و شهرسازی منعقد و مسکن 70 هزار ایثارگر تعیین تکلیف شد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در این مراسم گفت: امیدواریم بتوانیم دین خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های عمرانی، فرهنگی و توانبخشی بنیاد شهید در 3 استان

افتتاح پروژه های عمرانی، فرهنگی و توانبخشی بنیاد شهید در 3 استان