مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 12:202021-06-22سياسي

بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی جزییات لایحه رتبه بندی معلمان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی جزییات لایحه رتبه بندی معلمان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

رضا حاجی پور در گفت و گو ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: امروز کمیسیون آموزش به بررسی جزییات لایحه نظام رتبه بندی معلمان پرداخت و مصوب کرد که سند تحول تمامی نیروهای آموزشی، تربیتی و اداری آموزشی مشمول قانون رتبه بندی معلمان شوند.

وی توضیح داد: بر اساس این مصوبه مشمولان طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور، شامل آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی، مشاور واحد آموزشی، مراقب سلامت، مدیر و معاون شاغل در واحدهای آموزشی و تربیتی می شود یعنی آن هایی که صرفا در مشاغل مذکور در واحدهای آموزشی و تربیتی اشتغال به خدمت دارند.

حاجی پور گفت که با این مصوبه مشکل آن بخش از نیروهای اداری حل می شود که به صورت آموزشی جذب وزارت آموزش و پرورش شده بودند به عبارت دقیق تر تمامی نیروهایی که به صورت آموزشی در آموزش و پرورش جذب شده اند شامل رتبه بندی معلمان خواهند شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش

بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش