مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:502021-06-22سياسي

ماجرای تخلف در انتخابات شورای شهر ایلام چه بود؟


در حالی که برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور پرشور مردم ایلام مواجه بود که گزارش هایی بعد از روز جمعه، در خصوص خرید و فروش رأی در استان ایلام اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، طی روزهای گذشته موضوع خرید و فروش آرای انتخابات شورای شهر، در برخی شعب اخذ رای استان به سرخط خبرهای رسانه ها تبدیل شده؛ اما این موضوع تا چه اندازه صحت دارد؟ آیا نتیجه انتخابات شورای شهر تغییر می کند؟ انتخابات به خودی خود همواره جذابیت و تب و تاب خاص خود را دارد اما این موضوع گاهی داغ تر هم می شود؛ به خصوص آن زمان که صحبت از تقلب در انتخابات به میان بیاید؛ در این گزارش به بررسی موضوع خرید و فروش آرای انتخابات شورای شهر در برخی شعب استان ایلام می پردازیم.

ماجرا از آنجایی شروع شد که برخی از کاندیدهای انتخابات شورای شهر در نامه ای خطاب به فرماندار ایلام، خواستار بررسی و اعمال قانون در رابطه با برخی تخلفات انتخاباتی در انتخابات شورای شهر شدند.

کاندیداها در این نامه همچنین به موضوعاتی نظیر نقص در سیستم الکترونیکی ثبت آرا هم اشاره کرده و خواستار ابطال نتیجه انتخابات شورای شهر شدند؛ در بخشی از این نامه هم به دستگیری چند نفر در رابطه با موضوع خرید و فروش آرا اشاره شده بود که این موضوع باعث شد تا قبل از هر چیز به سراغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تخلف در انتخابات شورای شهر ایلام چه بود؟

ماجرای تخلف در انتخابات شورای شهر ایلام چه بود؟