مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:502021-06-22ورزشي

تیراندازی ایران بدنبال کسب 11 مدال در المپیک


شش ملی پوش تیراندازی برای کسب یازده مدال در رشته های مختلف عازم المپیک می شوند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس فدراسیون تیراندازی گفت: شش ملی پوش تیراندازی برای کسب یازده مدال در رشته های مختلف عازم المپیک می شوند.

علی دادگر در مجمع انتخابات ریاست هیات تیراندازی کرمانشاه که ظهر امروز(یکم تیر) با حضور مسئولین ورزش استان برگزارشد، بااشاره به کسب شش سهمیه المپیک توسط ملی پوشان تیراندازی، اظهارکرد: از حدود چهارسال پیش تلاش هایمان را آغاز کردیم تا بتوانیم به المپیک برسیم.

وی تصریح کرد: زمانی که سال 2018 در رقابت های المپیک آسیایی جاکارتا تیم ملی تیراندازی ایران نتایج ضعیفی را کسب کرد، آماج انواع انتقادات قرار گرفتیم، اما با همه سختی ها و مشکلاتی که پیش رو داشتیم، برای رسیدن به المپیک تلاش کردیم.

رییس فدراسیون تیراندازی افزود: در این مدت ناامید نشدیم و امیدوار به آینده برای کسب سهمیه های المپیک از ورزشکارانمان حمایت کردیم تااینکه توانستیم شش سهمیه المپیک را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه فدراسیون تیراندازی با کسب این شش سهمیه در حال حاضر دومین فدراسیون کشور است که بیشترین سهمیه های المپیک را گرفته، افزود: امیدواریم بتوانیم برای اولین بار یک تاریخ سازی را داشته باشیم و ورزشکارانمان بتوانند در رشته تیراندازی مدال المپیک را به کشور بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی ایران بدنبال کسب 11 مدال در المپیک

تیراندازی ایران بدنبال کسب 11 مدال در المپیک