مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:402021-06-22ورزشي

رقابت 420 دومیدانی کار در چهارمحال و بختیاری برای کسب سهمیه مسابقات جهانی


رییس فدراسیون دو و میدانی کشور گفت: از امروز 420 دو و میدانی کار برتر کشور برای حضور در مسابقات جهان در چهارمحال و بختیاری با یکدیگر به رقابت می پردازند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس فدراسیون دو و میدانی کشور گفت: از امروز 420 دو و میدانی کار برتر کشور برای حضور در مسابقات جهان در چهارمحال و بختیاری با یکدیگر به رقابت می پردازند.

هاشم صیامی یکم تیرماه در حاشیه آغاز مسابقات دو و میدانی قهرمانی آقایان کشور و انتخاب برترین ورزشکاران برای حضور در رقایت های جهانی در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: 420 دو و میدانی کار برتر کشور برای حضور در مسابقات جهانی امروز اول تیرماه در این استان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رییس فدراسیون دو و میدانی کشور با اشاره به اینکه مسابقات دو و میدانی جوانان کشور در قسمت آقایان و بانوان در شهرکرد و شلمزار برگزار می شود، عنوان کرد: پسران در روزهای یکم و دوم تیر ماه و دختران نیز در روزهای چهارم و پنجم تیر ماه در مجموعه ورزشی شهدای شهرکرد در ماده های مختلف ورزش دو و میدانی با یکدیگر رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات دو و میدانی در هر گروه دختران و پسران، 200 ورزشکار از کل کشور جهت کسب سهمیه انتخابی تیم ملی برای حضور رقابت های جهانی کنیا با یکدیگر رقابت خواهند کرد، خاطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 420 دومیدانی کار در چهارمحال و بختیاری برای کسب سهمیه مسابقات جهانی

رقابت 420 دومیدانی کار در چهارمحال و بختیاری برای کسب سهمیه مسابقات جهانی