مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:352021-06-22حوادث

مهار آتش سوزی منطقه شورآب سیاخ دارنگون شیراز


مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس گفت: آتش سوزی در جنگل های منطقه شورآب سیاخ دارنگون شیراز با تلاش نیروهای منابع طبیعی و مردمی به طورکامل مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عبدالحسن صمد نژاد به همراه تیم امدادی اطفاء حریق نیمه شب گذشته با حضور در عملیات مهار این حریق گفت: آتش سوزی که تا نیمه شب گذشته همچنان در شورآب واقع در ارتفاعات سیاخ دارنگون شهرستان شیراز شعله ور و در حال پیشروی بود در نهایت با تلاش بی وقفه نیروهای امدادی متوقف و مهار شد.

وی افزود: این آتش سوزی از ساعت 11 صبح روز یکشنبه 30 خردادماه به وقوع پیوسته است.

صمد نژاد اظهار داشت: تلاش گسترده نیروهای منابع طبیعی با وجود خستگی های شدید مهار آتش در دیگر نقاط این استان همچنان دوشادوش اکیپ های هنگ امداد طبیعت شهرستان شیراز و این اداره کل ، محیط زیست و گروههای مردمی شهرستان در منطقه شوراب وکوه دلو ادامه داشت.

وی با اشاره به علت وقوع این حریق گفت: علت و مساحت آتش سوزی هنوز مشخص نبوده و در  دست بررسی است اما وزش باد شدید موجب سرایت آتش به سطوح جنگلی این منطقه شده است.

  مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با اشاره به اینکه آتش سوزی در منطقه صعب العبور و کوهستانی شورآب و کوه دلو موجبات وارد آوردن خسارت به عرصه های ملی این شهرستان شد، اظهار داشت: برای اطفاء حریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی منطقه شورآب سیاخ دارنگون شیراز

مهار آتش سوزی منطقه شورآب سیاخ دارنگون شیراز