مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:052021-06-22سياسي

تشکیل 6پرونده تخلف انتخاباتی شوراهای شهر وروستا/106شناور توقیف شد


رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه در روز انتخابات تعداد محدودی به دنبال خرید و فروش رأی بودند، گفت: 6پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و تعدادی افراد بازداشت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تسهیل در زمان رسیدگی صورت گرفته و سبب افزایش و سرعت رسیدگی و دادرسی به پرونده های زندانیان می شود و حتی 11 مورد برگزاری جلسه دادرسی الکترونیک با خارج کشور از جمله کشورهای امارات عربی متحده و افغانستان صورت گرفته است.

صالحی با اشاره به اینکه ایجاد ارتباط آنلاین بین زندانیان و خانواده هایشان برای نخستین بار در استان هرمزگان در سامانه قوه قضاییه صورت گرفت، عنوان کرد: این امر علاوه بر کاهش هزینه خانواده ها، سهولت در دیدار زندانیان با خانواده ها را به همراه دارد.

وی ادامه داد: نوبت دهی الکترونیک برای صرفه جویی در وقت شهروندان و هم رعایت نظم در دستور کار قرار گرفته است که موجبات رضایت مراجعه کنندگان را به همراه داشته است.

رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه توسعه اماکن قضایی در سراسر استان در دستور کار قرار گرفته است، اضافه کرد: با تلاش همکارانم مرکز ماده 16 راه اندازی و معتادان سطح شهر جمع آوری و به مرکز بازپروری منتقل می شوند و حتی ظرفیت این مرکز افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 6پرونده تخلف انتخاباتی شوراهای شهر وروستا/106شناور توقیف شد

تشکیل 6پرونده تخلف انتخاباتی شوراهای شهر وروستا/106شناور توقیف شد