مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 10:452021-06-22اقتصادي

آمادگی شرکت هواپیمایی ماهان برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی


با پیگیری های استاندار خراسان جنوبی، شرکت هواپیمایی ماهان برای سرمایه گذاری در استان خراسان جنوبی اعلام آمادگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان، به تشریح ظرفیت های بکر استان پرداخت و اظهار داشت: خراسان جنوبی بیش از 900 اثر تاریخی و طبیعی دارای ثبت ملی و موقعیت جغرافیایی و اقلیمی خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه این استان به لحاظ گردشگری بسیار غنی است و سرمایه گذاری در این زمینه سودآور است، بیان داشت: توسعه صنایع فرآوری محصولات کشاورزی می تواند ضمن ایجاد ارزش افزوده برای سرمایه گذاران این حوزه، برای کشاورزان استان درآمدزایی به همراه داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: توجه ویژه به هر کدام از محصولات زرشک، زعفران و عناب، توسعه منطقه را هم به همراه خواهد داشت که این موضوع در آینده کاری سرمایه گذاران بسیار مؤثر است.

عرب نژاد مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان نیز به تشریح اقدامات این حوزه در مناطق مختلف کشور پرداخت و برای حضور و سرمایه گذاری در خراسان جنوبی، اعلام آمادگی کرد.

وی با استقبال از پیشنهاد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری در استان، تصریح کرد: به همین زودی هیئتی از متخصصین و کارشناسان مجموعه برای رصد ظرفیت های گردشگری به خراسان جنوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شرکت هواپیمایی ماهان برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی

آمادگی شرکت هواپیمایی ماهان برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی