مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 10:352021-06-22سياسي

در کشور ما هنر مثل لاستیک زاپاس خودرو است


مدیر نهمین دوسالانه نقاشی ایران اظهار کرد که «چهار هزار و 411 اثر از یک هزار و 904 هنرمند به بخش سراسرنما ارسال شده که 75 درصد آثار رسیده به بانوان هنرمند اختصاص داشته است.

- مدیر نهمین دوسالانه نقاشی ایران اظهار کرد که چهار هزار و 411 اثر از یک هزار و 904 هنرمند به بخش سراسرنما ارسال شده که 75 درصد آثار رسیده به بانوان هنرمند اختصاص داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دبیرخانه نهمین دوسالانه نقاشی ایران، نشست خبری نهمین دوسالانه نقاشی ایران ظهر روز سه شنبه (یکم تیرماه) با حضور امیر راد (مدیر نهمین دوسالانه نقاشی ایران)، محمدرضا فیروزه ای، علی ندایی، هلنا شین دشتگل، مژگان قدوسی از اعضای شورای سیاست گذاری این رویداد، در محل خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در این نشست، امیر راد ـ مدیر نهمین دوسالانه نقاشی ایران ـ در سخنانی اظهار کرد: ششمین دوسالانه نقاشی ایران، آخرین بینالی است که در سال 1382 از سوی انجمن نقاشان ایران برگزار شد.

بینال فعلی قرار بود سال 99 برگزار شود اما شرایط همه گیری ویروس کرونا و تأخیر در برگزاری بینال مجسمه سازی، تاریخ برگزاری را به امسال موکول کرد که اکنون 18 سال از آن دوسالانه فاصله گرفتیم.

او با اشاره به از میان برداشته شدن محوریت مدیوم در دوسالانه های معتبر جهانی گفت: ساختار انجمن ها رسانه محور هستند درحالی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کشور ما هنر مثل لاستیک زاپاس خودرو است

در کشور ما هنر مثل لاستیک زاپاس خودرو است