مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-22اجتماعي

آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان دبستانی


معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: اصلی ترین هدف تست سنجش، پیشگیری از بروز و پیشرفت بیماری های احتمالی و شناخت بیماری هایی که شاید خانواده ها اصلا متوجه آن نبوده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در پرند، عظیم عراقی معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی کشور  پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح سنجش پرند که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان های استان تهران بیش از 100 هزار نفر دانش آموز بدو ورود به مدرسه داریم و 50 هزار نوآموز پیش از دبستان که سنجش این دانش آموزان از اول تیرماه آغاز می شود.

وی گفت: امسال 58 پایگاه به این امر اختصاص پیدا کرده و تعداد پایگاه ها نسبت به سال گذشته افزایش داشته چرا که پایگاه های سال گذشته 20 نفره بوده ولی امسال به حداقل 33 نفر افزایش پیدا کرده یعنی هر سه پایگاه مانند 5 پایگاه سال گذشته فعالیت دارند.

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی کشور در خصوص سابقه طرح سنجش افزود: برنامه سنجش برنامه ای است با سابقه 25 سال که در ابتدا به صورت حضوری دانش آموزان برای انجام سنجش حاضر می شدند ولی الان چندسالی است که نوبت گیری به صورت الکترونیکی انجام می شود و روز و ساعت مراجعه را به اولیا اعلام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان دبستانی

آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان دبستانی