مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-22سياسي

حضور در انتخابات گام آغازین بود/ امروز وقت تبدیل شعارها به برنامه جامع است


جمعیت ایثارگران استان اصفهان و انجمن اسلامی پزشکان استان اصفهان به مناسبت حماسه حضور گسترده مردم در انتخابات 1400 بیانیه ای صادر کردند.

- در بیانیه جمعیت ایثارگران استان اصفهان آمده است: انتخابات آزمون و فراتر از آن فرصتی بود که در آن هرکس به قدر ظرفیت خویش و با تلاش و پشتکار از توفیق سربازی حضرت ولیعصر عج بهره جست.

  در ادامه اضافه شده است: اینک ضمن عرض سپاس نسبت به مردم عزیز ایران اسلامی و نیز همه کسانی که خالصانه برای اجرای انتخابات قدم برداشتند، یاد آور می شویم که این تنها گام آغازین بود؛ امروز وقت آن است که یکایک شعارها تبدیل به برنامه ای جامع، عملیاتی، دارای زمانبندی دقیق و قابلیت نظارت بر اجراء، تبدیل شده و بدون فوت حتی یک روز در مسیر اجراء قرار گیرد.

در این بیانیه افزوده شده است: چرا که گزافه نیست اگر بگوییم شاید این فرصتی که ملت شریف و نجیب ایران به مسؤولان نظام داد تکرار شدنی نباشد.

  در ادامه عنوان شده است: اکنون باید بدون ادعا منت پذیر این مردم بزرگوار بوده و به دور از روابط گروهی و جناحی و ارتباطات قومی، قبیله ای و فامیل محور، بر مدار شایسته سالاری در راستای ایجاد دولتی توانمند گام برداشته و گره از امور مردم بگشاییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات گام آغازین بود/ امروز وقت تبدیل شعارها به برنامه جامع است

حضور در انتخابات گام آغازین بود/ امروز وقت تبدیل شعارها به برنامه جامع است