مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:452021-06-22سياسي

فرار از خدمت سربازی؛ بیشترین جرم ارتکابی در دادگاه های نظامی خراسان جنوبی


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی با بیان اینکه در استان اطاله دادرسی نداریم، گفت: فرار از خدمت سربازی با 62 درصد بیشترین جرم ارتکابی در دادگاه های نظامی استان است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی با بیان اینکه در استان اطاله دادرسی نداریم، گفت: فرار از خدمت سربازی با 62 درصد بیشترین جرم ارتکابی در دادگاه های نظامی استان است.

محمدحسین محمدپور، امروز سه شنبه یک تیرماه در نشست خبری اظهار کرد: اگر مردم علی رغم مشکلات معیشتی پای صندوق رٱی حاضر شدند به واسطه تلاش های فرهنگی رسانه ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی بیان کرد: رسیدگی به جرائم خاص نیروهای نظامی و انتظامی در حیطه سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

محمدپور ادامه داد: اخیراً صلاحیت این سازمان گسترش پیدا کرده و جرائم امنیتی و جرائم مرتبط با سلاح و مهمات نیروهای مسلح نیز توسط این قضات و دادستان های این دادگاه رسیدگی می شود.

وی گفت: در سال 97 تعداد 99.

6 درصد پرونده ها، در سال 98 تعداد 96.

7 درصد از پرونده های ورودی به دادسرای نظامی خراسان جنوبی مختومه شده که این آمار در سال 99 نیز تعداد 101 درصد پرونده ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار از خدمت سربازی؛ بیشترین جرم ارتکابی در دادگاه های نظامی خراسان جنوبی

فرار از خدمت سربازی؛ بیشترین جرم ارتکابی در دادگاه های نظامی خراسان جنوبی