مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-22اجتماعي

بازگشایی مراکز فرهنگی هنری مازندران در تابستان


مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران گفت: با شروع فصل تابستان، مراکزفرهنگی هنری این کانون با رعایت شیوه نامه های بهداشتی میزبان کودکان و نوجوانان هستند.

- محمدعلی یزدان شناس اظهارکرد: با شروع فصل تابستان و آغاز ثبت نام کلاس های تابستانه و اوقات فراغت، کارگاه های عمومی و تخصصی مراکز فرهنگی هنری به صورت حضوری ومجازی میزبان کودکان ونوجوانان است.

وی گفت: در این روزها با توجه به افزایش تماس های خانواده ها و علاقه مندی کودکان و نوجوانان به حضور در برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی کانون، علاوه بر برگزاری کلاس های تابستانی به صورت برخط (آنلاین)، فعالیت مراکز به صورت حضوری نیز آغاز شده است.

مدیر کل کانون مازندران اظهار کرد: با توجه به دریافت مجوز از کانون کشور و ستاد استانی کرونا و مطالبه خانواده ها و اعضای کانون مبنی بر انجام فعالیت های حضوری؛ مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در سراسر استان فعالیت های خود را به شکل حضوری با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی از سرگرفتند.

وی افزود: ثبت نام کارگاه های تخصصی کانون هم به صورت مجازی از روز شنبه 29 خرداد آغاز شده و تا 13تیرماه 1400 در پایگاه مجازی کانون مازندران به نشانی: Mazandaran.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مراکز فرهنگی هنری مازندران در تابستان

بازگشایی مراکز فرهنگی هنری مازندران در تابستان