مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-22سياسي

مردم با حضور گسترده در انتخابات نشان دادند که با دشمن معامله نخواهند کرد


رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: مردم یک بار دیگر به دشمنان ثابت کردند که در هیچ موضوعی با دشمن معامله نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام نورعلی دیلم ظهر امروز در همایش دهه کرامت با موضوع محبان الرضا اظهار کرد: شناخت، بصیرت و معرفت از مولفه های مهمی است که در دین مبین اسلام به آن توجه و تاکید شده است.

وی تصریح کرد: مخالفان ادیان ابراهیمی و آزادی خواهان جهان همواره تلاش دارند تا انسان ها به معارف و شناخت واقعی نرسیده و آنها بتوانند از این راه به منافع خود برسند.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به تشکیل داعش و ترویج اسلام - آمریکایی در عصر کنونی خاطرنشان کرد: تشکیل داعش و ترویج اسلام-آمریکایی و انگلیسی از طرف استعمارگران جهان با هدف عدم  شناخت صحیح مردم جهان از دین و وظایف اصلی آنها بوده و درصدند آنچه را که خود دوست دارند و منافع خود را در آن می ببینند در قالب اسلام آمریکایی و یا انگلیسی به مردم القا کنند.

وی کرامت انسانی را یکی از ویژگی مهم انسان دانست و افزود: خداوند تعالی کرامت و عزت را در وجود انسان آن را تقویت کنند.

  * مردم با حضور گسترده خود تمام راه های توطئه دشمن را مسدود کردند دیلم با اشاره به مودت و محبت مردم اهل تشیع و تسنن به اهل بیت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور گسترده در انتخابات نشان دادند که با دشمن معامله نخواهند کرد

مردم با حضور گسترده در انتخابات نشان دادند که با دشمن معامله نخواهند کرد