مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:052021-06-22اجتماعي

نمک پاشی راه ها در زمستان به ابنیه آسیب می زند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به راهداری زمستانی، گفت: نمک پاشی زمستانه برای گذر ایمن کاربران جاده ای است اما نمک پاشی آسیب جدی به ابنیه وارد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی نجفی در نشست خبری به مناسب انجام طرح راهداری محوری، با اشاره به چهار بخش راهداری مستمر، اضطراری، ایام زمستان و محوری، افزود: راهداری محوری از ابتدای خرداد ماه تا پایان تیرماه سال جاری در محورهایی اصلی استان به طول 800 کیلومتر در حال انجام است.

وی با اشاره به 10 هزار و چهارصد کیلومتر راه استان، هدف را حفظ و نگهداری راه ها به منظور تأمین ایمنی کارگران برشمرد و گفت: از این میزان راه، 3 هزار و 700 کیلومتر راهداری زمستانی انجام می شود که در برخی مواقع این میزان به کل راه های استان می رسد.

وی با بیان اینکه در استان مازندران با توجه به شرایط جوی و راهداری زمستانی، زمان راهداری مستمر و محوری محدود و در حد 7 ماه است، گفت: هرچند نمک پاشی زمستانه برای گذر ایمن کاربران جاده ای است اما نمک پاشی آسیب جدی به ابنیه وارد می کند که در دیگر ماه ها نیازمند مرمت و رفع و رجوع است.

نجفی با اعلام اینکه طی 5 سال گذشته، بیشترین کاهش فوتی در راه های کشور مربوط به مازندران بوده است، به رفع 200 نقطه حادثه خیز در سال 98 و 99 اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 72 نقطه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمک پاشی راه ها در زمستان به ابنیه آسیب می زند

نمک پاشی راه ها در زمستان به ابنیه آسیب می زند