مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:302021-06-22اقتصادي

تامین اجتماعی: وصول 43 هزار میلیارد تومان مطالبات سازمان از دولت در سال گذشته


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در جریان برگزاری سومین نشست رویای تامین اجتماعی فراگیر گفت: مبلغی که در اسفند 98 به بازنشستگان تحت عنوان متناسب سازی مطرح شد، ماهانه در حدود 6 هزار و 600 میلیارد تومان بود و مبلغی که در حال حاضر پس از دو مرحله متناسب سازی پرداخت می شود، بصورت ماهانه 17 هزار میلیارد تومان است که در واقع بصورت میانگین بیش از2.

5 برابر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآتیه آنلاین، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه این نشست اضافه کرد: برگزاری این نشست ها در راستای هم اندیشی برای اجرای بهتر متناسب سازی و شناخت استعدادهای این حوزه است و قابل ذکر است که این اقدام برای بازنشستگان با همکاری همه دستگاه ها و نهادها از جمله دولت و مجلس شورای اسلامی و همچنین شرکای اجتماعی و ذی نفعان محقق شده است.

وی تصریح کرد: نکته این است که بین افراد با سنوات، سوابق و کسورات مختلف، عدالت در پرداخت های متناسب سازی صورت گیرد و استمرار متناسب سازی را در تامین اجتماعی شاهد باشیم و نکته دیگر اینکه منابع در اختیار را در راستای اجرای متناسب سازی، سریعاً به جریان اندازیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه گفت: برای منابع متناسب سازی در بلند مدت باید چاره اندیشی صورت گیرد و لذا بر اساس محاسبات با توجه به اینکه به منابع پایدار رسیده باشیم باید این کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اجتماعی: وصول 43 هزار میلیارد تومان مطالبات سازمان از دولت در سال گذشته

تامین اجتماعی: وصول 43 هزار میلیارد تومان مطالبات سازمان از دولت در سال گذشته