مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:202021-06-22سياسي

توضیحات دادستان یاسوج در خصوص انتخابات شورای شهر/فسادهای میلیاردی برخی مدیران


دادستان عمومی و انقلااب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتخابات شورای شهر و فسادهای میلیاردی برخی مدیران توضیحاتی ارائه کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلااب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتخابات شورای شهر و فسادهای میلیاردی برخی مدیران توضیحاتی ارائه کرد.

سید علی ملک حسینی ظهر روز سه شنبه یکم تیرماه 1400 در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه در خصصو انتخابات شورای شهر یاسوج افزود: دستگاه قضایی یک نقش پیشگیری از وقوع جرم داریم که سعی کردیم آن را به نحو احسن انجام دهیم که امیدواریم توانسته باشیم در این زمینه نمره قبولی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: تخلفات انتخابات همیشه مطرح است و در ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج 119 نفر کاندیدا داریم کسی نمی تواند ادعا کند که می توانم انتخاباتی برگزار کنم اما این تعداد راضی باشند.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با بیان اینکه در اعلام نتایج انتخابات شوریا شهر یاسوج یک روز وقفه ایجاد شد که حساسیت هایی را ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: مشکل اول در این خصوص انتشار لیست بدون هویت، نامعتبر، بدون مجوز و زودتر از موعد صبح روز بعد از انتخابات بود که هنوز منشا این لیست مشخص نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات دادستان یاسوج در خصوص انتخابات شورای شهر/فسادهای میلیاردی برخی مدیران

توضیحات دادستان یاسوج در خصوص انتخابات شورای شهر/فسادهای میلیاردی برخی مدیران