مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:052021-06-22سياسي

افتتاح پل اصلی تقاطع شهید همدانی


پل اصلی تقاطع چند سطحی شهید همدانی توسط شهرداری همدان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز پل اصلی تقاطع چندسطحی شهید سردار همدانی با حضور استاندار همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، شهردار و جمعی از مسوولان افتتاح شد.

 شهردار همدان در مراسم افتتاحیه  تقاطع چند سطحی سردار شهید همدانی با بیان اینکه در طول 35 ماه خدمت سعی کردم چهره شهر تغییر کند اگرچه نواقصی نیز وجود دارد اظهار کرد: توجه به مناطق محروم، احداث پارک 250 هکتاری، پارک 100 هکتاری،  معبرگشایی، پیاده روسازی و توجه به سرمایه گذاری از اقدامات مهم شهرداری است.

عباس صوفی با اشاره به اینکه پروژه های مختلفی در شهر اجرا شده که یکی از مهمترین این پروژه ها تقاطع سردار شهید همدانی است افزود: متاسفانه روند احداث این تقاطع با توجه به شرایط کرونا و تحریم به طول انجامید که از مردم بابت این تاخیر عذرخواهی می کنم.

وی در ادامه به نامگذاری پل شهید قهاری تا میدان امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: رونمایی از سردار شهید حاجی بابایی، شهید شاخص سال 1400 انجام می شود.

شهردار همدان از سرمایه گذاری شهرک توریستی ویلایی با سرمایه گذاران ترکیه ای به مبلغ 2 هزار میلیارد تومان یاد کرد و افزود: سرمایه گذاری بر روی شرکت عصر طلایی نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پل اصلی تقاطع شهید همدانی

افتتاح پل اصلی تقاطع شهید همدانی