مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:052021-06-22اقتصادي

بهره برداری از پنج طرح 115 میلیاردی تامین و انتقال برق در استان بوشهر


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر از راه اندازی و افتتاح طرح های تامین و انتقال برق در استان بوشهر و جنوب کشور به ارزش 115 میلیارد تومان در قالب پویش هر هفته الف- ب- ایران با دستور وزیر نیرو خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر از راه اندازی و افتتاح طرح های تامین و انتقال برق در استان بوشهر و جنوب کشور به ارزش 115 میلیارد تومان در قالب پویش هر هفته الف- ب- ایران با دستور وزیر نیرو خبر داد.

غلامرضا نصیری با بیان جزییاتی از این طرح ها اظهار کرد: هزینه و اعتبار افتتاح پنج طرح تامین و انتقال برق به ارزش 115 میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت و اعتبارات بخش خصوصی تامین شده است .

وی عنوان کرد: این طرح ها شامل افتتاح پشت 63.

20 کیلوولت هلیله و خط ارتباطی 63 کیلوولت به طول یک کیلومتر است، این طرح با اعتباری معادل 33 میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت راه اندازی شده است ، هدف از راه اندازی این طرح توسعه زیر ساخت و بهبود قابلیت اطمینان در تامین برق است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر همچنین از افتتاح طرح افزایش ظرفیت و تغییر سطح ولتاژ ترانسفورماتور سوم پست بهمیی بوشهر خبر داد و اظهار داشت : این طرح نیز با 14 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد، هدف از راه اندازی این طرح تعدیل با ترانسفورماتوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پنج طرح 115 میلیاردی تامین و انتقال برق در استان بوشهر

بهره برداری از پنج طرح 115 میلیاردی تامین و انتقال برق در استان بوشهر