مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:502021-06-22سياسي

غار علیصدر از امروز باز شد


مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان با اشاره به اینکه غار علیصدر از امروز یکم تیرماه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به صورت رسمی بازگشایی می شود، - گفت: غار علیصدر تأثیر بسزایی در انتخاب همدان به عنوان مقصد گردشگران دارد.

مهدی مجیدی سه شنبه یکم تیرماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه غار علیصدر پس از هفت ماه تعطیلی دوباره پذیرای گردشگران خواهد بود، افزود: غار فردا میزبان پرچم امام رضا(ع) است، همچنین امیدواریم با حمایت های نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی شاهد روزهای بهتری برای این مجموعه و منطقه باشیم.

وی با بیان اینکه شرکت سیاحتی علیصدر 15 ماه سخت را پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: در سال های گذشته سالانه 600 هزار از این اثر کم نظیر بازدید می کردند که در سال 99 به 80 هزار نفر رسید و 85 درصد کاهش داشت.

مجیدی بیان کرد: در مدت تعطیلی غار علیصدر 20 درصد از پرسنل رسمی بازنشست شدند و در کنار هزینه های جاری هزینه های سنوات را نیز پرداخت کردیم که تاکنون 70 درصد آن انجام و مابقی به دلیل وضعیت مالی هنوز پرداخت نشده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته حمایت های خوبی از گردشگری صورت گرفت که پرداخت وام کرونایی از این دسته بود، خاطرنشان کرد: انتظار داریم وام ها حداقل یکسال استمهال شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غار علیصدر از امروز باز شد

غار علیصدر از امروز باز شد