مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:352021-06-22اجتماعي

غار علیصدر بازگشایی شد


مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از آمادگی غار علیصدر برای میزبانی از مسافران تابستانی خبر داد و گفت: این پدیده گردشگری با مصوبه کرونا و همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی مجیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ولادت امام رضا(ع) غار علیصدر پس از هفت ماه تعطیلی به صورت رسمی و با موافقت ستاد مدیریت کرونا بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه فردا غار علیصدر میزبان پرچم حرم رضوی است افزود: پس از تعطیلی هفت ماهه و عدم درآمدزایی این غار، طبق مکاتبه با ستاد کرونا و موافقت آنها، از اول تیرماه نسبت به بازگشایی آن اقدام شد تا شاهد حضور گردشگران همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی باشیم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه با بازگشایی غار علیصدر میزبان مسافران تابستانه خواهیم بود افزود: امیدواریم بازگشایی موجب رونق گردشگری شده و بتوانیم بخشی از آسیب های وارده را جبران کنیم.

وی با تاکید بر اینکه علیصدر 15 ماه سخت را گذراند و هیچ مجموعه ای چنین روزهایی را تجربه نکرد گفت: علیصدر به طور میانگین سالانه 600 هزار بازدیدکننده داشت که در سال 99 به 80 هزار نفر رسید.

مجیدی عنوان کرد: در سال 98 درآمد شرکت علیصدر 22 میلیارد بود که در سال 99 به 3 میلیارد رسید اما فشارها را تحمل کردیم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غار علیصدر بازگشایی شد

غار علیصدر بازگشایی شد