مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-22اجتماعي

تجلیل از دانش آموزان کرمانشاهی برگزیده پرسش زنگ انقلاب


آیین تجلیل از جمعی از دانش آموزان برگزیده پرسش زنگ انقلاب در کرمانشاه  برگزار شد.

  - تجلیل از دانش آموزان کرمانشاهی برگزیده پرسش "زنگ انقلاب" ایسنا/کرمانشاه آیین تجلیل از جمعی از دانش آموزان برگزیده پرسش "زنگ انقلاب" در کرمانشاه  برگزار شد.

  مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، امروز(اول تیر) در این آیین که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع بیش از دو هزار اثر از سوی دانش آموزان استان برای پاسخ به پرسش زنگ انقلاب استان کرمانشاه به آموزش و پرورش رسیده بود که در در ارزیابی های اولیه آثار 190 نفر از این دانش آموزان به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

وی اضافه کرد: در نهایت آثار ارسالی از سوی 42 نفر از دانش آموزان برگزیده شدند که امروز از هشت نفر از این دانش آموزان به صورت نمادین تجلیل شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه موضوع پرسش انقلاب امسال را تحقیق در مورد ویژگی های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی به ویژه شجاعت و دلیری ایشان عنوان کرد.

یزدان پناه در ادامه اشاره ای هم به در دست اقدام بودن اجرای طرح خانه دار شدن فرهنگیان فاقد مسکن استان در قالب طرح اقدام ملی مسکن داشت و گفت: بر مبنای تفاهمنامه ای که برای تامین مسکن فرهنگیان فاقد مسکن بین وزارت آموزش وپرورش و وزارت راه و شهرسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از دانش آموزان کرمانشاهی برگزیده پرسش زنگ انقلاب

تجلیل از دانش آموزان کرمانشاهی برگزیده پرسش زنگ انقلاب