مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-22اقتصادي

ضروت همکاری تمامی دستگاه های استان برای تحقق شعار سال


استاندار قم با اشاره به بازگشت 38 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید در سال جاری گفت: تمام ارگان های اجرایی و خدماتی مکلف به ارائه خدمات به واحدهای تولیدی و کارآفرینان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست صبح سه شنبه در بازدید از شهرک های صنعتی سلفچگان و نیزار با عرض تبریک به مناسبت میلاد امام رضا (ع) گفت: در راستای طرح سه شنبه های اقتصادی استان، به طور منظم هر هفته یک واحد تولیدی راکد را به مدار تولید باز می گردانیم و یک واحد توسعه را نیز به بهره برداری می رسانیم.

استاندار با اشاره به اینکه تمام ارگان های اجرایی و خدماتی در قالب کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مکلف به ارائه خدمات به واحدهای تولیدی و کارآفرینان هستند، افزود: شکر خدا روحیه کارآفرینی و تولید در استان قم رونق گرفته است و بر همین اساس امسال با برنامه ریزی انجام گرفته 38 واحد راکد صنعتی به مدار تولید باز خواهند گشت.

وی با بیان اینکه در سال گذشته واحدهای بالای 100 نفر نیروی کار می توانستند بدون طی تشریفات و با کارت مخصوص استانداری با استاندار ملاقات داشته باشند و مسائل خود را پیگیری کنند، ادامه داد: در سال جاری که توسط رهبر معظم انقلاب به شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها مزین شده، کارت مخصوص ملاقات به واحدهای بالای 50 نفر نیرو نیز اختصاص می یابد تا واحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضروت همکاری تمامی دستگاه های استان برای تحقق شعار سال

ضروت همکاری تمامی دستگاه های استان برای تحقق شعار سال