مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:202021-06-22اجتماعي

کاهش مشکلات روان با «مدارس ارتقاء دهنده سلامت»


اولین استانداردهای جهانی برای گنجاندن سلامت و رفاه در سیستم آموزش و پرورش در میان افزایش مشکلات بهداشت روان طی بیماری همه گیر کووید-19 ایجاد شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی اولین استانداردهای جهانی برای گنجاندن سلامت و رفاه در سیستم آموزش و پرورش در میان افزایش مشکلات بهداشت روان طی بیماری همه گیر کووید-19 ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیکال اکسپرس، محققان مرکز بهداشت نوجوانان در موسسه تحقیقات کودکان مورداک (MCRI) استرالیا، پروژه ای دو ساله را به دعوت سازمان بهداشت جهانی (WHO) و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) هدایت کردند.

بر اساس اعلامیه ای که این هفته در ژنو منتشر می شود، یک چارچوب الگوبرداری برای حمایت از اجرای مدارس ارتقاء دهنده سلامت ارائه خواهد شد که هدف آن تقویت بهداشت و یادگیری همه جنبه های فردی در دوران مدرسه است.

پروفسور سوزان سویر اظهار کرد: ارتباطات عمیق بین سلامتی، تندرستی و یادگیری کودکان به واسطه تاثیر کووید-19 در تعطیلی مدارس برجسته شده است.

وی گفت: همه گیری علاوه بر تاثیرات مخل بر تعامل دانش آموزان، نتایج یادگیری و انتقال های تحصیلی، شواهد جهانی فزاینده ای در مورد تاثیر تعطیلی مدارس بر پریشانی عاطفی و سلامت روانی کودکان و نوجوانان را آشکار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مشکلات روان با «مدارس ارتقاء دهنده سلامت»

کاهش مشکلات روان با «مدارس ارتقاء دهنده سلامت»