مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-22سياسي

محرومین البرزی سر سفره میلاد امام رضا(ع)/توزیع 8888 پرس غذای گرم در استان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز گفت: با اجرای طرح اطعام رضوی در روز ولادت امام رضا (ع) 8888 پرس غذای گرم بین نیازمندان و مددجویان استان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی برگزار شد، بابیان اینکه طرح اطعام رضوی باهدف اطعام نیازمندان و مددجویان در دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا (ع)، گفت: به همت مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد البرز بیش از 8888 پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شد.

محمدی فرد بابیان اینکه طبخ این تعداد غذا هم زمان در سطح شهرستان های استان صورت گرفته است افزود: مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد،  همزمان در سه آشپزخانه در شهرستان کرج طبخ  و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به اینکه این نهاد، تمامی ظرفیت های موجود را در جهت خدمت به محرومان بکار بسته است گفت: در استان البرز، طرح اطعام رضوی در آشپزخانه های تعیین شده طبخ و  غذای گرم با رعایت تمامی موازین بهداشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

محمدی فرد گفت: مراجعه حضوری به 13 دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از 300 مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومین البرزی سر سفره میلاد امام رضا(ع)/توزیع 8888 پرس غذای گرم در استان

محرومین البرزی سر سفره میلاد امام رضا(ع)/توزیع 8888 پرس غذای گرم در استان