مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:552021-06-22سياسي

بخشش 16 میلیارد تومان جزای نقدی در پرونده های صلح و سازش همدان


رییس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه طرح های مبتکرانه دستگاه قضایی همدان مورد استقبال آیت الله رییسی قرار گرفت گفت: بیش از 16 میلیارد تومان جزای نقدی در پرونده های صلح و سازش بخشوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عدالتخواه ظهر امروز در جمع شورای معاونین قضایی و در دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان با تبریک به مناسبت میلاد پرخیر و برکت امام رضا(ع) و گرامیداشت هفته قوه قضاییه، از حضور حماسی مردم در انتخابات یاد کرد و افزود: آن حضو پرشور و انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور نشانگر میزان رضایتمندی اقشار مختلف مردم از عملکرد دستگاه قضایی دارد.

وی با اشاره به طرح های مبتکرانه همچون تشکیل ستاد تالیف قلوب و کمیته های زیرمجموعه آن در همدان اظهار کرد: این طرح های ابداعی که با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و بر مبنای سند تحول قوه قضاییه در استان ایجاد شده، مورد تایید ریاست قوه قرار گرفته و اینک در سراسر کشور شناخته شده است.

رییس کل دادگستری استان همدان از کاهش 85 درصدی پرونده های معوقه در 21 ماه اخیر خبر داد و افزود: رفتن به سمت حبس زدایی و مجازات های جایگزین حبس، اثرات مثبتی در سطح جامعه نسبت به دستگاه قضایی ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش 16 میلیارد تومان جزای نقدی در پرونده های صلح و سازش همدان

بخشش 16 میلیارد تومان جزای نقدی در پرونده های صلح و سازش همدان