مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:402021-06-22سياسي

لزوم رصد مبتلایان به کرونا در زنجان


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا و نقض نکردن قرنطینه، باید افراد دارای PCR مثبت در استان زنجان به دقت رصد شوند.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا و نقض نکردن قرنطینه، باید افراد دارای PCR مثبت در استان زنجان به دقت رصد شوند.

خدابخش مرادی نافچی صبح امروز (اول تیرماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور مردم زنجان در انتخابات امسال، اظهار کرد: بر اساس اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در روز انتخابات، با نظارت مستمر ناظرین بهداشتی در همه شعب اخذ رای، گزارش سوء رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی را در استان زنجان نداشتیم.

وی با تاکید بر لزوم اتخاذ تمهیدات مورد نیاز کرونایی در شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده و طارم به دلیل افزایش مراجعه به مراکز 16 ساعته کووید - 19، افزود: فرمانداران، روسای مراکز بهداشت شهرستان ها با همکاری سپاه انصارالمهدی (عج) و نیروی انتظامی از طریق تشکیل ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا و قرارگاه عملیاتی نسبت به تشدید نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی، تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رصد مبتلایان به کرونا در زنجان

لزوم رصد مبتلایان به کرونا در زنجان