مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:352021-06-22بين الملل

روسیه: رویکرد مذاکره و حفظ تحریم کارساز نیست


سفیر روسیه با اعلام برخی پیشنهادات از جانب این کشور به آمریکا جهت تقویت روابط دوجانبه، همزمان بر بی نتیجه بودن سیاست آمریکا مبنی بر گفتگو با تکیه بر حفظ ابزار تحریم، - تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد که روسیه پیشنهاداتی را مبنی بر چگونگی تثبیت روابط دوجانبه، به آمریکا ارائه داده است.

وی به خبرنگاران گفت: امروز تعدادی درخواست و پیام به چندین سازمان آمریکایی ارسال کردم تا درباره اتخاذ اقداماتی که به حفظ فضای مثبت به وجود آمده بعد از دیدار رؤسای جمهور دو کشور کمک می کند؛ مذاکراتی داشته باشیم- (فضایی برای) تثبیت روابط روسیه و آمریکا که به ما اجازه می دهد درباره بهبود روابط دوجانبه آینده صحبت کنیم .

آنتونوف با اشاره به کلیت بهبود روابط بین دو کشور ادامه داد: امروز همه چیز بستگی دارد به اراده سیاسی آمریکا که آیا آماده به کارگیری و اجرای گفتگوهای مثبتی که در ژنو بین دو رییس جمهور مطرح شد را دارد یا نه .

آنتونوف همچنین با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر دولت آمریکا مبنی بر اعمال محدودیت های جدید علیه مسکو به بهانه مسئله آلکسی ناوالنی منتقد زندانی روس گفت: چنانچه آمریکا بخواهد گفتگوها یا ادامه مذاکرات را از طریق تحریم ها دنبال کند، نتیجه ای در پی نخواهد داشت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: رویکرد مذاکره و حفظ تحریم کارساز نیست

روسیه: رویکرد مذاکره و حفظ تحریم کارساز نیست