مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:152021-06-22بين الملل

واکنش خواهر کیم جونگ اون به امید آمریکا برای مذاکرات


در شرایطی که ایالات متحده و کره جنوبی با بررسی لغو یک کارگروه جنجالی با محوریت هماهنگی سیاست هایشان در قبال پیونگ یانگ موافقت کرده اند، یک مقام ارشد کره شمالی امروز سه شنبه امید آمریکا به مذاکرات را مورد تمسخر قرار داد.

- در شرایطی که ایالات متحده و کره جنوبی با بررسی لغو یک کارگروه جنجالی با محوریت هماهنگی سیاست هایشان در قبال پیونگ یانگ موافقت کرده اند، یک مقام ارشد کره شمالی امروز سه شنبه امید آمریکا به مذاکرات را مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کیم یو جونگ، از مقامهای ارشد حزب حاکم کره شمالی و خواهر کیم جونگ اون با انتشار بیانیه ای در رسانه دولتی کشورش گفت، به نظر میرسد ایالات متحده به گونه ای سیگنال های پیونگ یانگ را دریافت میکند که به ناامیدی اش ختم خواهد شد.

او به سخنان جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا واکنش نشان داد که یکشنبه گفته بود او در سخنان اخیر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی سیگنال جالبی هم برای رویارویی و هم دیپلماسی با ایالات متحده دیده است.

کیم یو جونگ در بیانیه ای که کی سی ان ای منتشر کرد، گفت: به نظر میرسد که آمریکا احتمالا وضعیت را به گونه ای تفسیر کرده است که برای خودش راحت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش خواهر کیم جونگ اون به امید آمریکا برای مذاکرات

واکنش خواهر کیم جونگ اون به امید آمریکا برای مذاکرات