مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:002021-06-22سياسي

از رنجی که محیط بان ها می برند


قصه عجیبی است… گاهی آهویی بی پناه از شر پلیدی ها به دامان امام خوبی ها پناه می برد و زمانی دیگر بطن نهنگی عظیم ملجاء پیامبر خدا می شود! - ایسنا/خراسان شمالی قصه عجیبی است… گاهی آهویی بی پناه از شر پلیدی ها به دامان امام خوبی ها پناه می برد و زمانی دیگر بطن نهنگی عظیم ملجاء پیامبر خدا می شود! نیک اگر بیندیشیم انسان و محیط زیست در کنار هم زنجیره حیات را از بلندای کوهستان تا ژرفای اقیانوس معنا می کنند.

در این بین دستانی سبز از انسان های بی ادعا با حداقل داشته های دنیوی بیش از سایرین در تکاپو هستند تا حلقه های این زنجیره از هم گسسته نشود.

برخی در این مسیر بی انتها جان خویش را هدیه این ارتباط الهی می کنند تا فرزندان خردسالشان در فقدان سایه پدر، گوش به آواز چکاوکان بهاری و ترنم زلال آبشاران دهند و با افتخار آیندگان را به مهمانی لاله های واژگون دعوت کنند اما برای رسیدن به این هدف با مشکلات فراوانی مواجه هستند که تعدادی از آن ها توضیحاتی را ارائه کرده اند.

نیاز محیط بان ها به تجهیزات به روز و مدرن شاکری یکی از محیط بان های خراسان شمالی در پارک ملی سالوک در گفت و گو با ایسنا، گفت: با وجود اینکه بارها از مشکلات محیط بان ها صحبت شده است اما آن ها همچنان با مشکلات متعددی درگیر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رنجی که محیط بان ها می برند

از رنجی که محیط بان ها می برند