مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:452021-06-22سياسي

عدم ارسال گزارش تخلف بهداشتی در شعبه های اخذ رأی در کرمانشاه


مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از عدم گزارش تخلف بهداشتی در شعبه های اخذ رأی در این استان خبر داد.

- اظهار کرد: طبق گزارش ناظرین بهداشتی در بیشتر شعبه های اخذ رأی تخلف بهداشتی و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در روز انتخابات گزارش نشده است.

وی افزود: روز انتخابات در هر شعبه شلوغی که فرمانداری ها و بخشداری ها مشخص کردند، یک ناظر بهداشتی و برای هر سه شعبه خلوت یک ناظر بهداشتی برای سرکشی و اعمال نظارت مستقر شده بود.

مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: 696 ناظر بهداشتی در این استان برای نظارت بر سلامت شعبه های اخذ رأی، بهداشت فردی و 36 مرکز پخت و پز و انبار نگهداری مواد غذایی برای عوامل اجرایی فعالیت داشتند.

کرمی تصریح کرد: صد درصد شعبه های اخذ رأی در روز انتخابات مورد بازدید و نظارت قرار گرفته و در بیش از 90 درصد شعب تخلف بهداشتی که نیاز به تذکر جدی داشته باشد گزارش نشده است.

وی با تأکید بر اینکه قبل از شروع اخذ رأی گندزدایی سطوح و محیط در شعبه های رأی انجام شده است، افزود: مواد گندزدا، ضد عفونی کننده و ماسک برای عوامل اجرایی و رأی دهندگان در این شعبه ها تهیه شده و پیش بینی شده بود که در صورت ورود افراد بدون ماسک به شعبه رأی گیری، ماسک در اختیار آن ها قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم ارسال گزارش تخلف بهداشتی در شعبه های اخذ رأی در کرمانشاه

عدم ارسال گزارش تخلف بهداشتی در شعبه های اخذ رأی در کرمانشاه