مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:402021-06-22اقتصادي

لزوم تعریف سقف برای صدور مجوز مشاور املاک در اراک


نائب رییس اتحادیه مشاورین املاک اراک گفت: در حال حاضر در شهر اراک در هر کوچه و خیابانی یک مشاور املاک وجود دارد و با این شرایط لازم است برای صدور مجوز فعالیت مشاورین املاک سقف و محدودیتی لحاظ شود.

- ایسنا/مرکزی نائب رییس اتحادیه مشاورین املاک اراک گفت: در حال حاضر در شهر اراک در هر کوچه و خیابانی یک مشاور املاک وجود دارد و با این شرایط لازم است برای صدور مجوز فعالیت مشاورین املاک سقف و محدودیتی لحاظ شود.

احمد فراهانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: قیمت رهن و اجاره واحدهای مسکونی در مناطق مختلف شهر اراک متفاوت است، اما میانگین قیمت رهن در مناطق مختلف شهر به یک و نیم تا سه و نیم میلیون تومان می رسد.

البته قیمت ها بسته به متراژ و سال ساخت و منطقه متفاوت خواهد بود.

وی افزود: مشاورین املاک ذاتا قراردادنویس بین دو طرف معامله و به نوعی رابط خرید و فروش و رهن و اجاره هستند، اما متاسفانه موجرین با مستاجرین یا با مشاورین املاک همکاری نمی کنند و قیمت دلخواه را اعلام می کنند.

مشاورین املاک موجرین را در خصوص قیمت ملک توجیه می کنند، اما متاسفانه موجر قیمت اجاره را با تورم ایجاد شده در حوزه مسکن مطابقت می دهد.

نائب رییس اتحادیه مشاورین املاک اراک تصریح کرد: متاسفانه سایت دیوار نیز در افزایش قیمت ها تاثیر دارد و افراد شخصا آگهی در دیوار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعریف سقف برای صدور مجوز مشاور املاک در اراک

لزوم تعریف سقف برای صدور مجوز مشاور املاک در اراک