مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:352021-06-22ورزشي

برگزاری آموزش های مجازی ورزش های رزمی در همدان


رییس هیأت ورزش های رزمی استان همدان از تقاضای برگزاری مسابقات رزمی کشوری و چندین مسابقه استانی اداره کل ورزش خبر داد و گفت:باشگاه های رزمی ما بیش از یک سال و نیم تعطیل است اما آموزش ها را به صورت مجازی برگزار می کنیم تا آمادگی جسمانی پابرجا باقی بماند .

- ایسنا/همدان رییس هیأت ورزش های رزمی استان همدان از تقاضای برگزاری مسابقات رزمی کشوری و چندین مسابقه استانی اداره کل ورزش خبر داد و گفت:باشگاه های رزمی ما بیش از یک سال و نیم تعطیل است اما آموزش ها را به صورت مجازی برگزار می کنیم تا آمادگی جسمانی پابرجا باقی بماند .

حمید گلی پور در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: در این دوسالی که با ویروس کرونا مواجه هستیم، آموزش های کافی را به مربی ها داده ایم و فقط منتظر دستور اداره کل ورزش و جوانان هستیم تا بتوانیم آموزش و تمرینات خود را با رعایت و قوانین پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار کنیم .

رییس هیأت رزمی یادآور شد: ما می توانیم این آموزش ها را به صورت خصوصی و نیمه خصوصی هم برگزار کنیم اما همه این موارد با دستور وزارت اداره کل ورزش انجام می گیرد.

گلی پور خاطرنشان کرد: تا این لحظه یک یا دو مسابقه فرم به صورت مجازی برگزار کردیم و برای اینکه انگیزه و آمادگی جسمانی افراد پایین و از بین نرود هر جمعه همایش پیاده روی و حرکت های وزنی در فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آموزش های مجازی ورزش های رزمی در همدان

برگزاری آموزش های مجازی ورزش های رزمی در همدان