مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:252021-06-22پزشكي

چطور «خشم» خود را کنترل کنیم؟


خشم می تواند اثرات مخربی نه فقط برای شما بلکه برای افراد اطرافتان داشته باشد.

برای مدیریت خشم و خشمگین شدن راهکارهای مهم و مثمر ثمری را به شما پیشنهاد می کنیم که با بکارگیری آنها می توانید احساس خشمگین شدن را مدیریت کنید.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس: بسیاری از دوستی ها، روابط خانوادگی، کاری و … تحت تاثیر عدم توانایی فرد در کنترل عصبانیت و بروز بی احترامی ناخواسته، به سمت ویرانی کشیده می شوند.

هیچ کس فردی که در اکثر اوقات عصبانی است را دوست ندارد و به عنوان همنشین خود انتخاب نخواهد کرد، اما راهکارهایی برای کنترل عصبانیت وجود دارد تا با استفاده از این تکنیکها، بتوانید از این احساس به شیوه درست استفاده کنید.

  خشم،احساس عادی و قدرتمندی است، ما همه در معرض شرایطی قرار می گیریم که عصبی می شویم و از نظر فیزیکی قادر به کنترل آن نیستیم و عصبی عمل کردن فایده ای جز پشیمانی ندارد.

ما اغلب آرزو می کنیم که کاش بتوانیم خودمان را کنترل کنیم؛ اگر چه ما می دانیم ورود خشم به ذهن کار اشتباهی است و تغییر آن به نظر کار دشواری است.

خشم می تواند اثرات مخربی داشته باشد، نه فقط برای شما بلکه برای افراد اطراف شما در حالی که خشم ناخواسته می تواند منجر به استدلال، دعواهای فیزیکی، سوء استفاده از جرایم، حمله و صدمه به خود شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور «خشم» خود را کنترل کنیم؟

چطور «خشم» خود را کنترل کنیم؟