مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:002021-06-22سياسي

هیچ خط قرمزی در آستان قدس برای بازرسی و حسابرسی وجود ندارد


فعالیت بازرسی و حسابرسی در آستان قدس قدرتمندانه و حضورشان زینت المجالسی نیست و هیچ خط قرمزی در این آستان مقدس برای بازرسی و حسابرسی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی با اشاره به ایام محدودیت زیارت به دلیلی شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: بنده در روز معارفه اعلام کردم که ما کارهای مثبت تولیت های معزز گذشته چه تولیت فقید و چه تولیت سابق را با قدرت انجام می دهیم و ادامه می دهیم و هیچ کاری را تعطیل نکردیم، در هیچ امر آستان قدس سلیقه شخصی دخالت ندارد، بلکه با کار کارشناسی روی برخی کارها مقداری توقف کردیم.

تولیت آستان قدس رضوی اضافه کرد: به عنوان مثال در طرح خادمیاری حدود 200 هزار نفر در سایت ثبت نام کرده بودند و اگر ادامه پیدا می کرد به 2 میلیون نفر نیز رسیده بود.

مگر این دستگاه چقدر خادم و خادمیار نیاز دارد؟ باید مدیریت می شد؛ همه علاقه مند و عاشق هستند و دوست دارند در این دستگاه سهمی داشته باشند؛ ما هم تواضع می کنیم اما ظرفیت استفاده از این همه نیرو باید وجود داشته باشد.

وی ابراز کرد: در دوران جدید تغییر جهت گیری و رویکرد هایی اتفاق افتاد اما این امر به هیچ عنوان به معنای مخالفت با دوره های گذشته نیست، هر مدیری کار کارشناسی می کند و سلیقه مدیریتی براساس کار کارشناسی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ خط قرمزی در آستان قدس برای بازرسی و حسابرسی وجود ندارد

هیچ خط قرمزی در آستان قدس برای بازرسی و حسابرسی وجود ندارد