مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:402021-06-22اجتماعي

برگزاری دومین تابستان داغ مجازی کانون پرورش فکری در استان تهران


مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران از برگزاری دومین تابستان داغ مجازی کانون پرورش فکری در استان تهران خبر داد.

- ، فاطمه تنهایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری حدود 400 عنوان کارگاه از سوی کانون پرورش فکری استان تهران در تابستان 1400 اظهار داشت: 3عنوان کارگاه جدید مثنوی خوانی ویژه نونهال و نونگاه، آمادگی قبل از کاوشگری ویژه نوباوه و مهارت خواندن ویژه کلاس اولی ها، مجسمه های سیمی ویژه نو نگاه و نوجوان و تکنیک چاپ روی پارچه ویژه نوجوان و بزرگسال برگزار می شود.

وی با تاکید بر هم افزایی و هم پوشانی فعالیت های کانون پرورش فکری در کنار درس و مدرسه دانش آموزان افزود: برای اولین بار کانون استان تهران کارگاه مهارت خواندن ویژه کودکانی که کلاس اول را به پایان رسانده اند، برگزار می کند.

تنهایی در خصوص نحوه برگزاری کارگاه مهارت خواندن کلاس اولی ها به صورت مجازی عنوان کرد: مطالعه و رو خوانی با محوریت کتاب های کانون، بازی با کلمات، نمایش خلاق، تصویر سازی و قصه گویی از جمله فعالیت های این کارگاه خواهد بود.

مدیر کل کانون استان تهران با بیان تجربه یک ساله کانون پرورش فکری در برگزاری کارگاه های مجازی و استقبال خانواده ها از کارگاه های کانون استان تهران گفت: مهلت ثبت نام کارگاه های تابستانی تا 13 تیر 1400 است و 15 تیر زمان شروع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین تابستان داغ مجازی کانون پرورش فکری در استان تهران

برگزاری دومین تابستان داغ مجازی کانون پرورش فکری در استان تهران