مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:052021-06-22سياسي

از راه اندازی خانه های هلال روستایی حمایت می شود


رییس جمعیت هلال احمر اسدآباد یکی از اهداف هلال احمر این شهرستان را راه اندازی خانه هلال در سطح تمامی روستاهای سطح شهرستان برشمرد و گفت: در صورتی که در هر کدام از روستاها برای راه اندازی خانه هلال اعلام آمادگی شود خارج از سهمیه با توجه به سیاست کلی جمعیت .

- ایسنا/همدان رییس جمعیت هلال احمر اسدآباد یکی از اهداف هلال احمر این شهرستان را راه اندازی خانه هلال در سطح تمامی روستاهای سطح شهرستان برشمرد و گفت: در صورتی که در هر کدام از روستاها برای راه اندازی خانه هلال اعلام آمادگی شود خارج از سهمیه با توجه به سیاست کلی جمعیت هلال احمر حمایت خواهیم کرد.

محمد رضا اعتصام در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سهمیه خانه هلال شهرستان در سال گذشته تعداد پنج خانه هلال بوده که از این تعداد، با 14 خانه هلال بیش از سهمیه تعهد شده محقق شده است.

وی همچنین با تأکید بر اولویت روستاها در راه اندازی خانه هلال، یادآور شد: در هر یک از محلات سطح شهر نیز در صورتی که برای راه اندازی خانه هلال اعلام آمادگی شود، استقبال خواهیم کرد.

اعتصام در ادامه با اشاره به فعالیت پایگاه امداد جاده ای گردنه اسدآباد به عنوان تنها پایگاه امداد جاده ای دائمی شهرستان و از مهمترین پایگاه های امداد جاده ای کشور، خاطر نشان کرد: طرح توسعه پایگاه امداد جاده ای گردنه اسدآباد در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از راه اندازی خانه های هلال روستایی حمایت می شود

از راه اندازی خانه های هلال روستایی حمایت می شود