مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 03:552021-06-22بين الملل

9 گروه حقوق بشری: آل خلیفه ناقض جدی حقوق زنان در بحرین است


چندین گروه حقوق بشری از فرانسه خواستند مشارکت بحرین در یک سمینار در پاریس ، به دلیل نقض جدی حقوق زنان بحرینی توسط رژیم آل خلیفه لغو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نُه گروه حقوق بشری از بارها هشدار دادند که مقامات منامه نسبت به قضیه شکنجه و بدرفتاری با زندانیان سیاسی تسامح به خرج می دهند و به توافقات بین المللی پایبند نیست.

وی افزود مقامات بحرین، از جمله شورای عالی زنان، متعهد به اجرای کامل توافق نامه های بین المللی مانند کنوانسیون رفع انواع تبعیض علیه زنان و کنوانسیون بین المللی حقوق مدنی و سیاسی نیستند و با کوتاهی در انجام تعهدات خود طبق قوانین بین المللی، دولت های دعوت شده برای شرکت در این مجمع  از جمله دولت بحرین  گستاخانه به نقض حقوق بشر  ادامه می دهند و از استانداردهای بین المللی برای بهبود شرایط شهروندان خود و به خصوص زنان پیروی نمی کنند.

گروه های حقوق بشری در نامه خود به دولت فرانسه گفتند که  زنان به طور خاص در نقض حقوق بشر در بحرین هدف قرار گرفته اند و  در سیستم قانونی بحرین، حقوق کمتری برای زنان نسبت به مردان تعلق می گیرد و همچنین با مجازات های سنگین تری از جانب مقامات مواجه هستند.

بر اساس این نامه در موارد متعددی از نقض حقوق بشر که زنان بحرینی را هدف قرار داده است، شورای عالی زنان بحرین سکوت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 گروه حقوق بشری: آل خلیفه ناقض جدی حقوق زنان در بحرین است

9 گروه حقوق بشری: آل خلیفه ناقض جدی حقوق زنان در بحرین است