مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 03:152021-06-21فرهنگي

نمی خواهید از گلاب آدینه حمایت کنید؟!


تهیه کننده نمایش «بانوی محبوب من» کار جدید گلاب آدینه، از بی مهری نسبت به این هنرمند باسابقه انتقاد دارد و می گوید حتما باید جنجال کنیم که صدایمان شنیده شود؟! - تهیه کننده نمایش بانوی محبوب من کار جدید گلاب آدینه، از بی مهری نسبت به این هنرمند باسابقه انتقاد دارد و می گوید حتما باید جنجال کنیم که صدایمان شنیده شود؟! حمید علی نژاد در گفتگو با ایسنا از لزوم واکسینه کردن گروه های نمایش سخن گفت و ابراز تاسف کرد که حتی در زمینه سالن تمرین هم با گلاب آدینه همراهی نشده است در حالیکه او برای آماده سازی این نمایش حدود 10 پروژه سینمایی را رد کرده است.

او در آغاز توضیحاتی درباره روند آماده سازی نمایش موزیکال بانوی محبوب من در دوران دشوار کرونا ارایه کرد و افزود: از سال 98 تمرین این نمایش را آغاز کردیم.

به دلیل شرایط کرونایی، دو بار تمرین مان را متوقف کردیم و در همین وقفه ها دو سه بازیگر را از دست دادیم چون برای حضور در پروژه هایی دیگر تعهد داشتند.

ضمن اینکه روند فرسایشی کار هم، آنان را خسته و دلزده کرده بود.

او با اشاره به اینکه اجرای این نمایش برای دومین بار به تعویق افتاده و به آبان ماه امسال موکول شده است، ادامه داد: از سال 98 تا به امروز خانم آدینه بیش از 10 پروژه سینمایی را با دستمزدهای بالا رد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی خواهید از گلاب آدینه حمایت کنید؟!

نمی خواهید از گلاب آدینه حمایت کنید؟!