مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 02:552021-06-21ورزشي

لزوم سرمایه گذاری هدفمند در رده سنی پایه کشتی استان قم


رییس هیأت کشتی استان قم با بیان اینکه عمده برنامه های هیات کشتی معطوف به سرمایه گذاری هدفمند در رده سنی پایه شده، گفت: لیگ کشتی آزاد نونهالان نیز در این راستا برگزار خواهد شد.

- محمدهادی علیایی بابایی در گفتگو با این مهم به انجام نرسید؛ اما اکنون این رقابت ها با اهدای جوایز نقدی به نفرات برتر، برگزار خواهد شد.

رییس هیأت کشتی استان قم با اشاره به اینکه این پیکارها در 8 هفته و هر 45 روز یک بار به انجام خواهد رسید، افزود: این اولین دوره لیگ کشتی در سطح کشور خواهد بود که در هر هفته تیم برتر و قهرمان معرفی و در هفته ی پایانی قهرمان قهرمانان معرفی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هیأت کشتی استان قم از باشگاه های مختلف سراسر استان برای حضور در این تورنمنت دعوت کرده است، ادامه داد: قرار است مسابقات لیگ کشتی قم در هفته ابتدایی با پنج تیم و در 10 وزن در رده سنی نونهالان برگزار شود.

علیایی با بینا اینکه به تیم برتر هر هفته این مسابقات جایزه نقدی تعلق می گیرد، گفت: طبق نظر کمیته های فنی، کمیته لیگ و کمیته رویدادهای هیأت کشتی استان، این اجازه به تیم ها داده شد که از چهار ورزشکار غیر بومی نیز در این مسابقات استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه به دنبال عملیاتی کردن طرح تحول کشتی استان هستیم و عمده برنامه های خود را معطوف به سرمایه گذاری هدفمند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم سرمایه گذاری هدفمند در رده سنی پایه کشتی استان قم

لزوم سرمایه گذاری هدفمند در رده سنی پایه کشتی استان قم