مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 02:502021-06-21سياسي

نامه یک شاعر به آیت الله رییسی/ آدم حسابی ها را به ایران برگردانید


«علیرضا قزوه» از شاعران کشورمان همزمان با انتخاب آیت الله رییسی به عنوان هشتمین رییس جمهور کشور، نامه ای صمیمانه حاوی چند پیشنهاد برای منتخب مردم نوشت و آن را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، پس از انتشار نامه ها و دلنوشته های چهره های شاخص فرهنگی و سیاسی به آیت الله رییسی، علیرضا قزوه از شاعران کشورمان هم حرف های خودمانی اش را با منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اینگونه بیان کرد:  با سلامی ضمیمه علیکم و انبوهی از شادمانی و تبریک.

عرض شود خدمت عزیزتان که از بین انبوه تبریکات و نامه هایی که این روزها برای جناب تان نوشته شد نامه محمد مهدی ـ فرزند شهید همت ـ و یادداشت دکتر علی مطهری را بیشتر پسندیدم.

دلسوزانه و دردمندانه بودند.

اینک اجازه می خواهم من نیز به شیوه خودم چند کلامی خدمت تان عرض کنم.

پیشاپیش جسارت مرا خواهید بخشید.

پیش از همه از صمیم قلب خوشحالم که نوبت خدمتگزاری به شما رسید و امینم که بگویم از عهده این کار بسیار تا بسیار دشوار برمی آیید و حتما می توانید به شرط ها و شروط ها و نیز مطمئنم که شما بسیاری از آن شرط ها و شروط ها را می دانید.

  1ـ روزی که رییس قوه قضاییه شدید نامه ای را خدمت تان فرستادم و چند جمله ای برایتان قلمی کردم و انجام چند نکته را از شما خواستم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه یک شاعر به آیت الله رییسی/ آدم حسابی ها را به ایران برگردانید

نامه یک شاعر به آیت الله رییسی/ آدم حسابی ها را به ایران برگردانید