مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 02:352021-06-21اقتصادي

دبیرخانه مشترک محرومیت زایی در ایلام شکیل شود


در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ جلسه ی مشترکی با حضور رییس جهاد دانشگاهی استان ایلام، - ایسنا/ایلام در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ جلسه ی مشترکی با حضور رییس جهاد دانشگاهی استان ایلام، معاون اجتماعی سپاه استان و مسئول بسیج اصناف برگزار شد.

سیدغلامرضا حسینی رییس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام، با اشاره به اینکه بیشترین مشکلات اشتغال مربوط به فارغ التحصیلان دانشگاهی می باشد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد تسهیل گر و توسعه ای توانسته است به فراخور ماهیت و ساختار خود یک نهاد چابک بوده و با ورود در حوزه اشتغال بر اساس یک فرایند علمی ظرفیت های استان را شناسایی نماید و ایجاد یک مدل نو در حوزه کارآفرینی را در استان بنا نهاده است.

رییس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام بر ضرورت توجه به رشته های شغلی جدید در کنار مشاغل گذشته تاکید کرد و افزود: مشاغل نوظهور فرصت خوبی برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

سرهنگ ابوالحسن مهدوی - معاون اجتماعی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ضمن تشکر از اقدامات و پروژه های صورت گرفته توسط جهاد دانشگاهی در زمینه اشتغال و محرومیت زدایی، به برنامه های آن معاونت در خصوص اشتغال و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه مشترک محرومیت زایی در ایلام شکیل شود

دبیرخانه مشترک محرومیت زایی در ایلام شکیل شود