مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 01:402021-06-21ورزشي

وضعیت این چمن با ورزشگاه بزرگ پارس همخوانی ندارد


سرمربی تیم خوشه طلایی از نوع فوتبالی که در ورزشگاه پارس ارائه شد راضیست اما وضعیت زمین چمن این ورزشگاه را در حد و اندازه مسابقات نمی داند.

- ایسنا/فارس سرمربی تیم خوشه طلایی از نوع فوتبالی که در ورزشگاه پارس ارائه شد راضیست اما وضعیت زمین چمن این ورزشگاه را در حد و اندازه مسابقات نمی داند.

قشقایی و خوشه طلایی، نمایندگان شیراز و ساوه، عصر روز دوشنبه 31 خردادماه در هفته سی ام رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه نخست این دیدار بسیار کم افت و خیز و با موقعیت های گل اندکی به پایان رسید اما در نیمه دوم هر دو تیم فرصت هایی برای گلزنی داشتند.

در این مسابقه، اکبر میثاقیان تیم خوشه طلایی را از کنار زمین هدایت می کرد و وحید بیاتلو سرمربی این تیم به دلیل محرومیت روی سکوها حضور داشت.

با این حال، میثاقیان مربی کهنه کار فوتبال ایران پس از بازی حاضر نشد به جای بیاتلو با خبرنگاران صحبت کند.

وحید بیاتلو مربی جوان و موفق در خصوص این مسابقه به خبرنگاران گفت : باید به همه تبریک بگویک که یک فوتبال جوانمردانه و بدون حاشیه را تماشا کردند.

این نکته خیلی مهم است که در این شرایط حساس جدول که یک تیم خطر سقوط دارد و ما هم برای صعود می جنگیم، فوتبال خوب و تمیزی را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت این چمن با ورزشگاه بزرگ پارس همخوانی ندارد

وضعیت این چمن با ورزشگاه بزرگ پارس همخوانی ندارد