مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 01:052021-06-21فرهنگي

کمدین هایی که از بازگشت به نقش های کمدی می ترسند/ یک شانس «زیرخاکی»


گیتی قاسمی بازیگر فصل دوم سریال تلویزیونی «زیرخاکی» درباره تجربه حضورش در این سریال و استفاده از لهجه لری برای ایفای یک نقش کمدی گفت.

- گیتی قاسمی بازیگر فصل دوم سریال تلویزیونی زیرخاکی درباره تجربه حضورش در این سریال و استفاده از لهجه لری برای ایفای یک نقش کمدی گفت.

گیتی قاسمی بازیگر فصل دوم سریال زیرخاکی که به تازگی از شبکه یک پخش شد، درباره حضورش در این سریال به خبرنگار مهر گفت: در این سریال کارگردان دست روی موضوعی گذاشت که به لحاظ قصه و نوستالژی مردم دوست داشتند و برای همین مورد توجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: این پیشنهاد برای من جذاب بود و دستم برای خلاقیت و بداهه باز بود و هدایت کارگردانی هم بسیار عالی بود.

قاسمی درباره بداهه پردازی هایش در ایفای این نقش توضیح داد: ما فیلمنامه ای به عنوان پایه کار داشتیم و می دانستیم چه اتفاقاتی رخ می دهد و بداهه هایی برای لهجه و اصطلاحاتی هم داشتیم و برخی اصطلاحات را هم با آقای سامان به اشتراک می رسیدیم.

آقای سامان دست ما را باز گذاشته بود و چون من اطلاعاتی از لهجه لری داشتم که کمک کننده بود آقای سامان اجازه می داد از آنها استفاده کنم.

از احتمال باخوردهای منفی نسبت به لهجه لری، نگران بودیم وی درباره استفاده از لهجه لری که برخلاف برخی سریال ها بازخورد منفی نداشت، گفت: پدر و مادر من لر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمدین هایی که از بازگشت به نقش های کمدی می ترسند/ یک شانس «زیرخاکی»

کمدین هایی که از بازگشت به نقش های کمدی می ترسند/ یک شانس «زیرخاکی»