مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 18:452021-06-21اقتصادي

اجرای فاز دوم طرح یاس در زنجان


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از اجرای فاز دوم طرح یاس در زنجان خبر داد.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جبران خسارت ناشی از حوادث و بلایای طبیعی به مددجویان عزیز تحت حمایت در قالب کمک های خاص از خدمات کمیته امداد در حوزه مدیریت بحران است.

وی با اشاره به اینکه جبران خسارت ناشی از حوادث و بلایای طبیعی با بررسی های انجام شده و تعیین میزان آن از طریق کارشناسان این نهاد، انجام می شود، افزود: براساس ارزیابی و بررسی های انجام شده 30 مورد خدمت به مددجویان خسارت دیده از بارندگی و آتش سوزی از طریق کمیته امداد استان زنجان ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود به منظور جبران خسارات وارده بر اثر بارندگی و آتش سوزی به منازل و اثاثه مددجویان کمیته امداد استان زنجان بیش از یک میلیارد و 682 میلیون تومان به خانواده های آسیب دیده در این بخش در سال گذشته پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه به منظور ارتقای آگاهی و سطح آمادگی مددجویان تحت حمایت در حوادث و بلایای طبیعی دوره های آموزشی با همکاری سایر سازمان ها در قالب امداد و نجات نیز برگزار می شود، ادامه داد: برخلاف محدودیت های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا 582 مددجوی  کمیته امداد استان زنجان از خدمات آموزش امداد و نجات این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز دوم طرح یاس در زنجان

اجرای فاز دوم طرح یاس در زنجان