مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 18:402021-06-21سياسي

چرا پروازهای روسیه لغو نمی شود؟


با وجود نامه نگاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای لغو پروازهای ایران به روسیه و اعلام آمادگی سازمان هواپیمایی کشوری برای اجرای این محدودیت پروازی، - با وجود نامه نگاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای لغو پروازهای ایران به روسیه و اعلام آمادگی سازمان هواپیمایی کشوری برای اجرای این محدودیت پروازی، چرا این اتفاق پس از چند روز نیافتاده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو روز پیش سعید نمکی –وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی – در نامه ای به ستاد ملی مقابله با کرونا بر ضرورت طرح موضوع و اخذ تصمیمات فوری در مورد توقف پروازها به مقصد مسکو و بالعکس در جلسه کمیته امنیتی-اجتماعی ستاد ملی کرونا، تاکید کرد.

در این نامه آمده است: باتوجه به گزارشات واصله از کشور روسیه در خصوص شیوع بیماری COVID-19 ضروری است، موضوع توقف پروازها به مقصد مسکو و بالعکس سریعا در جلسه کمیته امنیتی-اجتماعی ستاد ملی کرونا مطرح و تصمیمات فوری اتخاذ گردد.

در پی این مکاتبه نمکی، تورج دهقان زنگنه –رییس سازمان هواپیمایی کشوری- در پاسخ به این سوال که آیا پروازهای روسیه با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و درخواست وزیر بهداشت لغو خواهد شد یا خیر، به ایسنا گفت: پروازهای روسیه به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو خواهد شد و مسلما مانند همیشه تابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پروازهای روسیه لغو نمی شود؟

چرا پروازهای روسیه لغو نمی شود؟