مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 18:352021-06-21اقتصادي

از ماجرای ورشکستگی مترو تهران تا احتمال افزایش دوباره نرخ بلیت


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران توضیحاتی درباره تعداد مسافران و نرخ بلیت مترو، دلیل اعتراض تعدادی از پرسنل این مجموعه، وضعیت واگن ها، - خبرگزاری فارس گروه شهری:روزانه تعداد زیادی از شهروندان پایتخت علیرغم شیوع رو به راه نیست و کرونا گریبان این ناوگان را گرفته است.

البته مدیران شهری می گویند مساله ورشکستگی برای شرکت بهره برداری مترو صدق نمی کند ولی حمایت دولت از مترو بسیار ضروری است.

در مورد موضوعات مختلف در متروی پایتخت از جمله تعداد مسافران شهر زیرزمینی، درآمد شرکت بهره برداری متروی تهران، نرخ بلیت مترو و قیمت تمام شده آن، همچنین اعتراضات اخیر پرسنل مترو، نقص فنی در قطارها، میانگین سن فرسودگی و نیاز به اورهال قطارهای مترو، موضوع دستفروشان، آمار فوتی های کرونا در مترو، درآمد حاصل از تبلیغات در بدنه مترو و سرانجام واکسیناسیون راهبران با علی عبدالله پور، مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری متروی تهران به بحث و گفت وگو نشستیم که جزییات آن به شرح ذیل است: مترو در حال حاضر روزانه 700 هزار مسافر دارد/ افزایش 5 تا 10 درصدی مسافران شهر زیرزمینی در حال حاضر آمار مسافران مترو چه تعداد است و روزانه میانگین به طور متوسط چند نفر در شهر زیرزمینی پایتخت تردد می کنند؟ در حال حاضر روزانه حدود 700 هزار نفر از طریق مترو به نقاط مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ماجرای ورشکستگی مترو تهران تا احتمال افزایش دوباره نرخ بلیت

از ماجرای ورشکستگی مترو تهران تا احتمال افزایش دوباره نرخ بلیت