مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 18:152021-06-21سياسي

فعالیت 128 مؤسسه و خانه قرآن در لرستان


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت 127 مؤسسه و خانه قرآن در این استان، گفت: 59 مؤسسه و 68 خانه قرآن فعال هستند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت 127 مؤسسه و خانه قرآن در این استان، گفت: 59 مؤسسه و 68 خانه قرآن فعال هستند.

حجت الاسلام مهدی قدرتی در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان که امروز 31 خردادماه برگزار شد با تبریک دهه کرامت و حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار کرد: اصحاب رسانه تریبون فعالیت های فرهنگی هستند و بحث تبلیغ و رسانه در هم تنیده است.

وی با اشاره به اینکه اگر رسانه نبود حرف ها و فعالیت ها در زمان و مکان خود باقی می ماند، ادامه داد: هرگونه فعالیت فرهنگی که انجام می شود باید از طریق رسانه ها به اطلاع مردم برسد تا اثرگذاری بهتری داشته باشد.

قدرتی با اشاره به اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با نگاه تمدنی دایره کنش ها و فعالیت های خود را گسترش داده و به دنبال فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است، تصریح کرد: در فصل نو فعالیت های فرهنگی، سازمان تبلیغات خدمات حداکثری خود را نشان خواهد داد و برای رسیدن به قله اسلام ناب در صحنه انقلاب تمام تلاش خود را به کار می بندد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه سه ماه فعالیت تبلیغات اسلامی استان بر عملیات حاج قاسم سلیمانی متمرکز بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 128 مؤسسه و خانه قرآن در لرستان

فعالیت 128 مؤسسه و خانه قرآن در لرستان