مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 15:302021-06-21اجتماعي

وزارت کشور: محدودیتی برای ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس وجود ندارد


آن دسته از فرزندان مادر ایرانی که تا کنون در وبسایت وزارت کشور مراتب ازدواج با تبعه خارجی را ثبت نکرده اند، همچنین دانش آموزانی که یکی از والدین آنها دارای مدرک معتبر است و دیگری مدرک معتبر ندارد ولی گواهی ولادت دارند و تابحال در مدرسه ثبت نام نکرده اند .

- آن دسته از فرزندان مادر ایرانی که تا کنون در وبسایت وزارت کشور مراتب ازدواج با تبعه خارجی را ثبت نکرده اند، همچنین دانش آموزانی که یکی از والدین آنها دارای مدرک معتبر است و دیگری مدرک معتبر ندارد ولی گواهی ولادت دارند و تابحال در مدرسه ثبت نام نکرده اند می توانند ثبت نام فرزند خود را انجام دهند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: محدودیتی برای ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی برای سال تحصیلی آینده مدارس وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی محمودی در تشریح آخرین وضعیت ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی برای تحصیل در مدارس کشور گفت: ثبت نام تحصیل در مدارس کشور به دو دسته تقسیم می شوند نخست دانش آموزان اتباع دارای مدارک معتبر مانند گذرنامه، روادید معتبر، گذرنامه خانوار که اخیرا روادید آنها تمدید شده، دفترچه پناهندگی، دفترچه اقامت، دارندگان کارت های آمایش 15یا 16، دارندگان کارت های هویت 14 یا 15 دارندگان برگه تردد دارای اعتبار و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور: محدودیتی برای ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس وجود ندارد

وزارت کشور: محدودیتی برای ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس وجود ندارد