مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 15:152021-06-21سياسي

مردم جاجرم از خادمان رضوی میزبانی کردند


مردم شهرستان جاجرم در دهمین روز از ایام دهه کرامت و در آستانه میلاد علی بن موسی الرضا (ع) میزبان خادمین آستان مقدس آن امام همام شدند.

- بجنورد- مردم شهرستان جاجرم در دهمین روز از ایام دهه کرامت و در آستانه میلاد علی بن موسی الرضا (ع) میزبان خادمین آستان مقدس آن امام همام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خادمان آستان قدس رضوی دوشنبه 31 خرداد ماه و در بلندترین روز سال، میهمان مردم شهرستان جاجرم بودند و عطر محبت رضوی را در سومین روز از حضور کاروان زیر سایه خورشید برای مردم این خطه به ارمغان بردند.

خدام ابتدا طی نشستی صمیمانه با حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه جاجرم پس از مداحی و مولودی خوانی در رثای امام هشتم (علیه السلام) نشان متبرک حضرت علی بن موسی الرضا را به وی هدیه کردند.

همچنین در دیدار خانواده شهید والامقام رضا خداپناه ، با احترام تکریم مادر آن شهید گلگون کفن صبوری این مادر شهید را ستودند و معنویت و عطر محبت حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) را به وی هدیه دادند.

دیدار با کارکنان آموزش و پرورش نیز برنامه بعدی خدام کاروان زیر سایه خورشید بود و پس آن در جمع مدافعان بیمارستان جاجرم حاضر شدند و از زحمات بی وقفه مدافعان سلامت در این بیمارستان برای مبارزه با کرونا قدردانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم جاجرم از خادمان رضوی میزبانی کردند

مردم جاجرم از خادمان رضوی میزبانی کردند